SpaceX prevede di custruisce una rete "stellare" di circa 12000 satelliti in u spaziu da u 2019 à u 2024, è di furnisce servizii d'accessu à Internet à alta velocità da u spaziu à a Terra. SpaceX prevede di lancià 720 satelliti "stellare" in orbita per mezu di 12 lanci di razzi. Dopu avè cumpletatu sta fase, a cumpagnia spera di cumincià à furnisce servizii "stellare" à i clienti in u nordu di i Stati Uniti è di u Canada à a fine di u 2020, cù una cupertura glubale chì principia in u 2021.
Sicondu l'Agence France Presse, SpaceX avia inizialmente previstu di lancià 57 satelliti Mini cù u so razzo Falcon 9. Inoltre, u razzo avia ancu previstu di purtà dui satelliti da u cliente blacksky. U lanciu hè statu ritardatu prima. SpaceX hà lanciatu dui satelliti "catena stellare" in l'ultimi dui mesi.
SpaceX hè stata fundata da Elon Musk, CEO di Tesla, un gigante americanu di veiculi elettrici, è hà a so sede in California. SpaceX hà ottenutu l'autorizazione da l'autorità americane per lancià 12000 satelliti in orbite multiple, è a cumpagnia hà dumandatu l'autorizazione per lancià 30000 satelliti.
SpaceX spera di ottene un vantaghju cumpetitivu in u futuru mercatu di l'Internet da u spaziu custruendu gruppi di satelliti, cumpresi oneweb, una start-up britannica, è Amazon, un gigante di a vendita al dettaglio americanu. Ma u prughjettu glubale di serviziu di banda larga via satellitu di Amazon, chjamatu Kuiper, hè assai daretu à u pianu di "catena à stelle" di SpaceX.
Hè statu signalatu chì oneweb hà dichjaratu fallimentu in i Stati Uniti dopu chì u gruppu Softbank, u più grande investitore in oneweb, hà dichjaratu ch'ellu ùn li furnirà micca novi fondi. U guvernu britannicu hà annunziatu a settimana scorsa ch'ellu coinvestirà 1 miliardu di dollari cù u gigante indianu di e telecomunicazioni Bharti per cumprà oneweb. Oneweb hè stata fundata da l'imprenditore americanu Greg Weiler in u 2012. Spera di rende l'Internet accessibile à tutti in ogni locu cù 648 satelliti LEO. Attualmente, 74 satelliti sò stati lanciati.
L'idea di furnisce servizii Internet in zone remote hè ancu attrattiva per u guvernu britannicu, secondu una fonte citata da Reuters. Dopu chì u Regnu Unitu si hè ritiratu da u prugramma di navigazione satellitare glubale "Galileo" di l'UE, u Regnu Unitu spera di rinfurzà a so tecnulugia di pusizionamentu satellitare cù l'aiutu di l'acquisizione sopra menzionata.